Eвропейската алтернатива на Турция е неизбежна и
един ден тя ще бъде неотделима част от Европа като политическо, икономическо и културно пространство !

Орхан Памук

728x90,booking

Booking.com

travel-in-turkey

travel-in-turkey
travel-in-turkey

сряда, 16 март 2011 г.

Тормоз над братя Юзеирови

Али Юзеиров:Вече се страхувам за физическото си оцеляване в България

Сряда,16 Март 2011

От софийския апартамент на основателя на партия ОТОМАН изчезнали документи около регистрацията и жалбата му срещу ДАНС

„Забравихме вече за политиката, страхуваме се за оцеляването си. В апартамента ми в София са влизали неизвестни за мене лица. Изчезнали са само оригинални документи около регистрацията на партия ОТОМАН". Това заяви пред агенция София прес Атанас Йорданов (Али Йозеиров). От България към Белгия спрямо мен и брат ми са постъпили сигнали, че сме свързани с тероризъм, казва още Юзеиров. Информации са постъпили по линия на ДАНС, която работи по закон за защита на националната сигурност.
„И едно доказателство не могат да намерят, че аз или брат ми, имаме нещо общо с терористични, ислямистки или фундаменталистки организации.
Не може пък и брат ми да е задържан в Белгия, а аз да съм на свобода в България, след като изпратените данни са за свързаност с тероризъм.", заявява Али Юзеиров.
Той се опасява, че в жилището му в столичен квартал е оставено нещо, което при евентуален обиск да бъде открито. Или пък че са набучили апартамента му с техника за подслушване и наблюдение. Че е влизано имал неоспорими доказателства, които не пожела да конкретизира.
Един от важните документи, изчезнали от дома на Али Юзеиров в София е отговор до него от Софийския градски съд, че по повод негова жалба, съгласно закона за ДАНС на държавната агенция са предоставени заверени копия от исканите документи за регистрация на партия ОТОМАН. Основанието за предоставянето на документите според отговора на СГС е несъществуващ в Закона за ДАНС текст. (в чл.43 ал.1 няма точка 3)
Жалбата, предмет на този казус, е от името на зам.председателя на ОТОМАН Али Юзеиров, че агенти на Държавната агенция за национална сигурност са привиквали учредители на партията на „беседи" и са ги предупреждавали, че могат да имат проблеми.

www.sofia-press.com / portalturkey.blogspot.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Петиция за свалянето на имунитета на Волен Сидеров

Избитите от комунистическия режим на Тодор Живков по време на т.нар. "Възродителен процес".2