Eвропейската алтернатива на Турция е неизбежна и
един ден тя ще бъде неотделима част от Европа като политическо, икономическо и културно пространство !

Орхан Памук

728x90,booking

Booking.com

travel-in-turkey

travel-in-turkey
travel-in-turkey

петък, 22 октомври 2010 г.

Държавата България продължава да тъпче мюсюлманите

Съдът в Търговище потвърди присъдите на братя Юзеирови

Автор:Евтим Петков - кор. на БНР в Търговище.

Състав на Търговищкия окръжен съд потвърди присъдите на братя Юзеирови. Една година условна присъда с тригодишен изпитателен срок получи Юзеир Юзеиров, а брат му Али Юзеиров бе осъден да плати глоба от 4 хиляди лева. Обвинението е за опит да бъде създена партия на религиозна основа и за провеждане на неразрешен митинг в село Славяново.

Али Юзеиров каза, че ще се обърне към Европейския съд по правата на човека в Страсбург:

"Аз никога не съм крил, че съм фундаменталист и радикалист. Ако това нещо е престъпление в България няма нужда да ходят по разни родопски села - да дойдат да ме арестуват в София. Аз официално заявявам, че съм фундамендалист и радикалист, ако това е престъпление. Искам да направя нещо на една здрава основа и че искам да променя нещо за тази държава. Ако тези две неща са подсъдни в България, да заповядат органите на службите."


бнр / Портал Турция

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Петиция за свалянето на имунитета на Волен Сидеров

Избитите от комунистическия режим на Тодор Живков по време на т.нар. "Възродителен процес".2