Eвропейската алтернатива на Турция е неизбежна и
един ден тя ще бъде неотделима част от Европа като политическо, икономическо и културно пространство !

Орхан Памук

728x90,booking

Booking.com

travel-in-turkey

travel-in-turkey
travel-in-turkey

петък, 23 юли 2010 г.

Аз не съм член на ДПС – трябва ясно и категорично да се подчертае това,но дори и да бях – сега публично щях да заплюя книжката си и да я скъсам

Поетесата Ваня Петкова:

аз не съм член на ДПС – трябва ясно и категорично да се подчертае това,но дори и да бях – сега публично щях да заплюя книжката си и да я скъсам.

Четете тук:

Ислямът е в кръвта ми,винаги съм го изповядвала

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Петиция за свалянето на имунитета на Волен Сидеров

Избитите от комунистическия режим на Тодор Живков по време на т.нар. "Възродителен процес".2