Eвропейската алтернатива на Турция е неизбежна и
един ден тя ще бъде неотделима част от Европа като политическо, икономическо и културно пространство !

Орхан Памук

728x90,booking

Booking.com

travel-in-turkey

travel-in-turkey
travel-in-turkey

петък, 19 декември 2008 г.

Доган свалял мацки с указания на ДС

Лидерът на ДПС омайвал агент "Дора" с лирически отстъпления


Снимка: Калоян Сомлев

Комунистическата Държавна сигурност е давала указания на сегашния лидер на ДПС Ахмед Доган как и какви жени да прелъстява. Сензационните разкрития за неговия интимен живот идват от досието му като агент на ДС, разсекретено от комисията "Костадинов". През седмицата репортер на "Поглед" получи достъп до документите, в който откри смайващите подробности за любовните авантюри на водача на ДПС.
Обучението и рапортите на Доган по "тънката част" са елемент от подготовката му за агент на Първо главно управление на ДС, който като бъде внедрен в средите на турските гастарбайтери във Федерална република Германия (ФРГ) трябва да бъде изведен с разузнавателни задачи в САЩ, а след това и в Турция.
Като част от учебния процес на агент "Сава" от ДС му представят агент "Дора" - туркиня от български произход. На "Сава" му е намекнато, че може да я проучи като негова "евентуална другарка и жена". Това обаче е в "първия период" от връзката им, когато между двамата не е имало интимни отношения. Във "втория период" се е стигнало до "интимност", която Доган изключително подробно описва в рапорт до водещия си офицер. Тогава обаче вече я е проучвал за евентуална другарка на приятеля си - агент "Селчук".
В сведение "относно аг. "Дора" и аг. "Селчук" към въпроса за... от 21.02.1982 г. "Сава" подробно описва една от срещите си с агентката. (Тъй като Законът за разкриване на архивите на комунистическите тайни служби забранява оповестяването на трети лица, споменати от агента и водещите му офицери, спестяваме истинските им имена. Спестяваме и прекалено натуралистичните подробности от рапорта.)

Апетит


"На 16.02.1982 г. (тя) прояви желание да спи с мен, направи опит да събуди сексуалния ми апетит и накрая ми заяви, че е девствена и зплака. Аз, като "културен и умен" мъж и казах, че я разбирам и именно затова се прекланям пред нравствената й чистота. После тихомълком я съблякох, но предварително я успокоих, че няма да стигнем до крайност. С този си жест целях да покажа действителната си съпричастност към водовъртежа от емоциите в този миг. Започнахме "благородна" сексуална игра: гушкания, милувки, целувки и... лирически отстъпления. До полов акт не съм стигал. "Френска любов" също не сме правили. ...Умря си от кеф момичето, моя милост реши да отиде до Мека, но не посмя да влезе във вътрешността на "свещения град".
В процеса на сексуалната игра ми направиха впечатление три неща: 1) още отначало тя сама ми хвана ръката и я насочи към интимните си части; 2) като че ли искаше да разбере дали съм рязан; след като я доведох до трудноконтролируемо психическо състояние, тя на няколко пъти ми прошепна: "Нали няма да ме дадеш на лош човек?" Доколкото се касае за това защо не съм я обезчестил, ще отговоря направо - не съм получил подобни указания... В края на 1980 г. ми се постави учебната задача да проуча обекта. Интересът ми към нея се легендаризира по две линии: 1) като турчин и 2) като интелигентен мъж.
А тази година, т.е. през втория период на връзката ни, аз продължих проучването на обекта като евентуална другарка на приятеля ми... без да изпадам в професионална мнителност, искам да отбележа, че на мен лично не ми харесва информираността на обекта по отношение на някои въпроси и страни на конспирацията".

Практика


В края на 1984 г. ДС предлага "Сава" да приложи наученото на практика с цел реалното му извеждане от страната. Тогава централата организира мероприятие, за да може Доган да се запознае с туркиня от български произход, която към онзи момент живее в Германия. Дамата е шест години по-възрастна от "Сава", но много привлекателна. През 1971 г. е избягала с родителите си в Турция, после се омъжила за турчин, с който заминала за ФРГ. Мъжът й обаче почина и тя останала вдовица с малък син. Преподавала немски език в училище за деца на турски работници в Бремерхавен. От 1981 г. шест пъти била на курорт в Боровец и веднъж по Черноморието.
Срещата с Доган минава изключително успешно, за което "Сава" разказва в подробен рапорт. Той съобщава на офицера, че в същото време е започнал връзка с друга жена - българка и дава подробна информация за нея и родителите й. Важен за него е въпросът дали ДС се интересува от нея и дали да я проучи по-подробно.
Няма данни обаче за други срещи с немската гражданка, нито за това защо точно се е провалил планът на ДС за нейния агент. Официално службите твърдят, че защото Доган вече бил разконспириран като лидер на Турското националистическо движение у нас. Какво се случва с "обекта" от ФРГ, от досието на лидера на ДПС не става ясно. За три години Доган е минал пълна теоретическа и практическа подготовка, каквато се полага на щатните разузнавачи. Уменията си обаче прилага при организирането на нелегалната организация на българските турци, предшественик на ДПС, както личи от доказателствения материал в следственото му дело през 1986г.

Надежда Ненова

http://www.deltanews.bg,19 декември 2008

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Петиция за свалянето на имунитета на Волен Сидеров

Избитите от комунистическия режим на Тодор Живков по време на т.нар. "Възродителен процес".2