Eвропейската алтернатива на Турция е неизбежна и
един ден тя ще бъде неотделима част от Европа като политическо, икономическо и културно пространство !

Орхан Памук

728x90,booking

Booking.com

travel-in-turkey

travel-in-turkey
travel-in-turkey

неделя, 18 април 2010 г.

България не може да решава дали Турция да стане член на ЕС и референдум против членството на Турция в ЕС няма да се състои !

Референдум против членството на Турция в ЕС няма да има, според проф. Михаил Константинов !

18 април 2010

София. Не мисля, че референдум в България трябва да решава въпроса за членството на Турция в Европейския съюз. Това каза за Агенция „Фокус” проф. Михаил Константинов. Според него една държава не трябва да решава членството на друга с референдум. „Не ми се струва естествено ние да решава дали една друга държава да бъде членка или не. На мен тази идея не ми харесва”, заяви проф. Константинов. Според него инициативата няма да се доведе докрай и референдум против членството на Турция в ЕС няма да се състои. Проф. Константинов отбеляза, че за финансирането на организацията и провеждането на национален референдум в страната са необходими 15 млн. лв. „В тази криза да даваме 15 милиона за референдум - това са смешни работи”, коментира той. По думите му „това, че една партия си организира някаква инициатива, си е нейна работа”. „Така или иначе аз съм убеден, че до такъв референдум няма да се стигне”, допълни проф. Константинов.
Весела БАРЪМОВА

иаф /

Photobucket

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Петиция за свалянето на имунитета на Волен Сидеров

Избитите от комунистическия режим на Тодор Живков по време на т.нар. "Възродителен процес".2