Eвропейската алтернатива на Турция е неизбежна и
един ден тя ще бъде неотделима част от Европа като политическо, икономическо и културно пространство !

Орхан Памук

728x90,booking

Booking.com

travel-in-turkey

travel-in-turkey
travel-in-turkey

четвъртък, 11 декември 2008 г.

Съдят българин за убийство на травестит

Българин намушкал 39 пъти с нож известен германски травестит

20-годишният Юсуф И. обясни пред съда в Хамбург, че негови приятели го били продали на мъжа в женски дрехи за 1000 евро
11.12.2008

Със самопризнание на обвиняемия в Хамбург започна процесът срещу 20-годишния българин Юсуф И., убил 31-годишния травестит Валидет Бериша -Силвана, с 39 намушквания с нож.

Юсуф разказа, как на 25 юни в жилище в хамбургския квартал Айлбек е заклал с нож Силвана, защото травеститът го подложил на сексуален тормоз, пише в. "Хамбургер Моргенпост".

Българинът обясни, че негови приятели го продали на мъжа в женски дрехи. Той обаче искал само да си намери място за спане, без никакви сексуални ангажименти.

Валидет Бериша отнел паспорта на Юсуф и започнал да го притеснява със сексуални желания. Искаше да прави секс с мен, но аз никога не съм правил секс с мъж, заяви пред съда Юсуф.

Той ми каза, че съм длъжен да правя всичко, което поиска от мен, защото е дал пари за мен, разказа още строителният работник Юсуф пред съда чрез преводач.

След кървавия инцидент българинът се опитал да се спаси с бягство в родината си, но полицията го заловила.

Юсуф И. , който към момента на престъплението е бил на 19 години, оспорва обвинението за предумишлено убийство.

Исках само да го сплаша, но той изобщо не се уплаши от ножа и тогава реших да го наръгам. Юсуф нанесъл на Силвана 39 удара, установила медицинската експертиза. Въпреки сериозните рани, все още живият Валидет Бериша се опитал да хване за крака Юсуф. Тогава той сграбчил видеорекордера и с него нанесъл удар по главата на жертвата. После избягал навън.

Макар да звучи невероятно, Валидет, въпреки раните, бил жив и дори успял да се добере до свой съсед, който се обадил на Бърза помощ. Малко по-късно обаче той й издъхнал от раните си.

Процесът продължава.

БГНЕС
-
24 Часа,
Четвъртък, 11.12.2008 г.

20-годишният Юсуф И. нанесъл 39 удара с нож на травестита Силвана в Хамбург, който по-късно починал в болницата. Инцидентът станал на 25 юни т.г. Българинът, който е етнически турчин, твърди, че е действал при самоотбрана. Травеститът го приел уж само да спи в жилището си, но по-късно настоявал да правят секс. Юсуф се опитал да се отскубне, но се наложило да се отбранява с нож. Пред съда сега той твърди още, че Силвана прибрал документите му и го изнудвал. (24 часа)
-
Съдят българин в Германия за убийството на травестит

10 декември 2008, 21:47
Общество

Хамбург , Германия

Българин е изправен пред съда в Германия за убийството на травестит, съобщават германските медии.
Прокуратурата обвинява българския гражданин Юсуф И. в непредумишлено убийство на известния в Хамбург травестит Силвана на 25 юни т.г. Жертвата умира в следствие на 39 прободни рани.
20-годишният Юсуф, който е строителен работник, пледира, че е действал при самоотбрана.
“Той взе документите ми от чантата ми, а малко преди инцидента искаше секс от мен. Когато му отказах, той ме нападна и удари с пепелник. Взех нож от кухнята, държах го пред корема си и си исках документите. Ножът обаче не го впечатли. Той продължи да ме удря и тогава го наръгах”, споделя обвиняемият в убийството на травестита Силвана българин Юсуф.

Ден преди убийството двамата са се скарали жестоко. “Исках си документите, а той ми отвърна, че не мога да си ходя и допълни: “Платил съм 10 000 евро за теб”. По време на спора си с травестита Юсуф се наранил с ножа. След убийството българският гражданин се преоблякъл в един храст в близост до жилището, където е било извършено престъплението. С такси Юсуф отпътувал до Манхайм и от там взел автобус за България, но полицията го заловила. /БЛИЦ

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Петиция за свалянето на имунитета на Волен Сидеров

Избитите от комунистическия режим на Тодор Живков по време на т.нар. "Възродителен процес".2