Eвропейската алтернатива на Турция е неизбежна и
един ден тя ще бъде неотделима част от Европа като политическо, икономическо и културно пространство !

Орхан Памук

728x90,booking

Booking.com

travel-in-turkey

travel-in-turkey
travel-in-turkey

петък, 7 ноември 2008 г.

Есил Дюран,певица

Снимка:Пайнер

Вие сте от турски произход.Някога били ли сте обект на дискриминация?

-Избягвам да мисля,че съм по-различна от останалите хора,че някой гледа на мен негативно,че се опитва да ме дискриминира.Но не отричам,че съм попадала в ситуации,в които по някакъв начин хората са изразявали негативното си отношение към турския етнос.Говоря за преди 10-15 години.Много ми е било болно,защото в такива моменти осъзнавам,че те ме възприемат по-различно.Не оценяват моите качества чисто човешки,професионални,а гледат на мен като на момичето,което е туркиня.Аз не смятам,че трябва да се делим на турци,цигани,арменци,българи.Има хора качествени,има хора некачествени.И между турците има такива,и между българите,и между циганите.Но не трябва да слагаме на хората етикет "турчин,етикет "българин",етикет "арменец" и пр.
"Уикенд",1-7 ноември 2008 г.
Още тук

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Петиция за свалянето на имунитета на Волен Сидеров

Избитите от комунистическия режим на Тодор Живков по време на т.нар. "Възродителен процес".2