Eвропейската алтернатива на Турция е неизбежна и
един ден тя ще бъде неотделима част от Европа като политическо, икономическо и културно пространство !

Орхан Памук

728x90,booking

Booking.com

travel-in-turkey

travel-in-turkey
travel-in-turkey

четвъртък, 26 февруари 2009 г.

Акцент за 26.02.09 г.

Снимка:Радио "Гласът на Турция"/АФП

Седем версии има за самолетната катастрофа на „Боинг 737-800” на турските авиолинии в Амстердам

26 февруари 2009 | 15:10 | Агенция "Фокус"

Амстерадм. Седем различни версии бяха лансирани за самолетната катастрофа на самолет „Боинг 737-800” на турските авиолинии при кацането на летище „Схипхол” в Амстердам, съобщава телевизионният канал Ен Ти Ви. Черната кутия на самолета беше изпратена на изследване в Париж, което още не е приключило. Седемте версии са следните:

според
първата причината е грешка на пилота. Тя обаче веднага беше отхвърлена от познати на пилота, които посочиха, че той е бил един от най-добрите пилоти от гражданската авиация на Турция.

Според втората версия катастрофата се дължи на грешка на помощник-пилота на самолета
, който е извършвал учебен полет. Помощник-пилотът е искал да приземи самолета, но когато самолетът се е насочил към нивата, капитанът е отворил газта и е искал да набере височина, при което крилото се е ударило на земята.


Според третата версия, за която съобщи една холандска телевизия, когато са оставали 2 километра до пистата, левият мотор на самолета е паднал. Пилотът е загубил контрол над самолета и той е паднал на нивата.

Според четвъртата версия двата мотора на самолета са спрели изведнъж, когато е оставало малко разстояние до пистата и самолетът е трябвало да извърши принудително кацане.

Според петата версия според някои служители малко преди кацането на самолета в един от двигателите на самолета е влязла птица и това е принудило пилота да кацне принудително.

Според шестата версия е свършило горивото на самолета.
Заради световната икономическа криза и с оглед намаляване на разходите самолетът е излетял с по-малко запаси от гориво и е паднал, защото е свършил бензинът.


Седмата версия, която излезе в публичното пространство и в медиите, е, че самолетът е попаднал в турболенция и заради силно разклащане пилотът е загубил управление над машината. „Твърдото приземяване” на самолета всички специалисти оцениха като голям успех на пилота. Капитанът Тахсин Аръсан е бил доайен на пилотите и наистина е предотвратил по-голяма трагедия, като е успял да приземи самолета и да запази голяма част от хората на борда живи. И той, и помощник-пилотът Мурат Север са имали много часове летателен опит и първо са служили във военновъздушните сили. Другият помощник-пилот Олгай Йозгюр е роден в 1980 година и е бил а началото на кариерата си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Петиция за свалянето на имунитета на Волен Сидеров

Избитите от комунистическия режим на Тодор Живков по време на т.нар. "Възродителен процес".2