Седем версии има за самолетната катастрофа на „Боинг 737-800” на турските авиолинии в Амстердам
26 февруари 2009 | 15:10 | Агенция "Фокус"
Амстерадм. Седем различни версии бяха лансирани за самолетната катастрофа на самолет „Боинг 737-800” на турските авиолинии при кацането на летище „Схипхол” в Амстердам, съобщава телевизионният канал Ен Ти Ви. Черната кутия на самолета беше изпратена на изследване в Париж, което още не е приключило. Седемте версии са следните:
според първата причината е грешка на пилота. Тя обаче веднага беше отхвърлена от познати на пилота, които посочиха, че той е бил един от най-добрите пилоти от гражданската авиация на Турция.
Според втората версия катастрофата се дължи на грешка на помощник-пилота на самолета, който е извършвал учебен полет. Помощник-пилотът е искал да приземи самолета, но когато самолетът се е насочил към нивата, капитанът е отворил газта и е искал да набере височина, при което крилото се е ударило на земята.
Според третата версия, за която съобщи една холандска телевизия, когато са оставали 2 километра до пистата, левият мотор на самолета е паднал. Пилотът е загубил контрол над самолета и той е паднал на нивата.
Според четвъртата версия двата мотора на самолета са спрели изведнъж, когато е оставало малко разстояние до пистата и самолетът е трябвало да извърши принудително кацане.
Според петата версия според някои служители малко преди кацането на самолета в един от двигателите на самолета е влязла птица и това е принудило пилота да кацне принудително.
Според шестата версия е свършило горивото на самолета. Заради световната икономическа криза и с оглед намаляване на разходите самолетът е излетял с по-малко запаси от гориво и е паднал, защото е свършил бензинът.
Седмата версия, която излезе в публичното пространство и в медиите, е, че самолетът е попаднал в турболенция и заради силно разклащане пилотът е загубил управление над машината. „Твърдото приземяване” на самолета всички специалисти оцениха като голям успех на пилота. Капитанът Тахсин Аръсан е бил доайен на пилотите и наистина е предотвратил по-голяма трагедия, като е успял да приземи самолета и да запази голяма част от хората на борда живи. И той, и помощник-пилотът Мурат Север са имали много часове летателен опит и първо са служили във военновъздушните сили. Другият помощник-пилот Олгай Йозгюр е роден в 1980 година и е бил а началото на кариерата си.
Eвропейската алтернатива на Турция е неизбежна и
един ден тя ще бъде неотделима част от Европа като политическо, икономическо и културно пространство !
Орхан Памук
един ден тя ще бъде неотделима част от Европа като политическо, икономическо и културно пространство !
Орхан Памук
728x90,booking
четвъртък, 26 февруари 2009 г.
Акцент за 26.02.09 г.
turkiye,турция,turkey,портал турция,portal turkey
Акцент за 26.02.09 г.,
портал турция,
самолетна катастрофа с боинг-737 на турските авиолинии
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар