Eвропейската алтернатива на Турция е неизбежна и
един ден тя ще бъде неотделима част от Европа като политическо, икономическо и културно пространство !

Орхан Памук

728x90,booking

Booking.com

travel-in-turkey

travel-in-turkey
travel-in-turkey

понеделник, 16 февруари 2009 г.

Бившата шефка на НАП - Силистра Милена Цолчовска обвини Гюнай Сефер,че е източил ДДС за около 1 милион лева

ДПС активист платил 300 000 лева данъци

“Повече от година и половина в моята фирма има назначен прокурист, аз нищо не подписвам. Така че тези обвинения са много смешни и нелепи.” Това заяви пред “Труд” по телефона от Турция вчера бизнесменът и областен координатор на ДПС в Силистренско Гюнай Сефер. Името му нашумя през 2006 г., когато бившата шефка на НАП - Силистра Милена Цолчовска го обвини, че е източил ДДС за около 1 милион лева. Впоследствие обаче прокуратурата обяви, че няма доказателства за подобен вид престъпление.

Името на бизнесмена се появи отново тези дни около оставката на данъчната шефка Мария Мургина.
“Миналата година съм платил в срок и навреме 300 хиляди лева корпоративни данъци, а през настоящата те ще са около 250 хиляди лева”, съобщи още Гюнай Сефер.
“Името ми бе намесено, защото съпругът на Цолчовска - Пламен Цолчовски, искаше да става директор на РДВР - Силистра, а тя на НАП, но това не се случи и те си внушиха, че аз съм причината, а това въобще не е вярно”, обясни Гюнай Сефер. “Не съм поданик на друга държава. В България има закони и служби. Смятате ли, че ако това беше вярно и съм злоупотребил с такава огромна сума, досега нямаше да бъда изправен пред съда”, попита Сефер.труд

1 коментар:

  1. Да каже казалбаша как даваше нареждания на бившия шеф на РДВР-Силистра да бъдат смачкани тези които ръзнаха да му се опълчат.Да каже Сефер наричал ли е Дулово първият частен турски град?Да каже как кадрува в инспесцията по труда в Силистра, в НАП в МВР в ДАНС и в общината.Мислим че спокойно трябва да си заминава за Турция и на се маха от страната ни.

    ОтговорИзтриване

Петиция за свалянето на имунитета на Волен Сидеров

Избитите от комунистическия режим на Тодор Живков по време на т.нар. "Възродителен процес".2